Lind & Risør Trustpilot – Derfor er vi IKKE aktive på TrustPilot
For mange er TrustPilot det foretrukne medie til at skille de gode fra de dårlige, når man skal købe noget. Det forstår vi godt. Vi forstår også godt de mange, som er skeptiske over for samme medie, fordi det flere gange er kommet frem, at man kan manipulere med sine resultater – hvis altså man er medlem.
Vi bliver nogle gange spurgt, hvorfor vi ikke er aktive på TrustPilot? Når Lind & Risør ikke har valgt at ”tilegne sig sin profil” som de kalder det, så handler det om, at vi som firma ikke vil tages som gidsel af et andet – i øvrigt privatejet – firma, som efter deres egne spilleregler bestemmer hvordan vores firmas profil skal håndteres.
I langt de fleste tilfælde skal man ovenikøbet betale for et medlemskab – til en oprettet profil vi ikke har selv lavet.
Vi svarer gerne på eventuelle klager, vi modtager, men vi svarer altid bygherren direkte. Så fordi vi ikke er medlem af TrustPilot, skal det bestemt ikke forstås som om, at vi ikke tager vores kunder seriøst, ikke vil rette op på eventuelle fejl eller ikke står på mål for vores produkt.
De manglende svar på TrustPilot skyldes alene vores holdning til, at et andet privatejet firma skal tjene penge på, at andre virksomheders profiler helt ukritisk bliver oprettet – og uden sikkerhed for, om dem som skriver/anmelder overhovedet har været i kontakt med firmaet – dette har vi selv erfaret indtil flere gange på Lind & Risør profilen.
Vi vil i stedet anbefale at I søger erfaringer med Lind & Risør i relevante grupper på sociale medier. Her kan eventuelle synspunkter også uddybes fra tidligere bygherrer.
Vi tillader os at offentliggøre scoren af vores spørgeskemaundersøgelse, som udsendes til ALLE som har købt en Lind & Risør villa, og som afspejler hele processen fra underskrift til indflytning.
Trustscoren er netop nu på 9,2/10.
Har I spørgsmål til dette eller ønsker en uddybning, er I altid meget velkomne til at kontakte vores byggerådgivere.